Ressource pédagogique : Structuring the sales force

This video shows how to design the sales force structure of a company. Three main criteria can be taken into consideration: the geographical area or territory, the products, and the customers of the firm. The advantages and limitations as well as the conditions of use of each structure are then desc...
cours / présentation - Création : 30-06-2014
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Présentation de: Structuring the sales force

Informations pratiques sur cette ressource

Langue du document : Anglais
Type : cours / présentation
Niveau : licence
Durée d'exécution : 6 minutes 15 secondes
Contenu : image en mouvement
Document : video/mp4
Poids : 21.15 Mo
Droits d'auteur : libre de droits, gratuit
Droits réservés à l'éditeur et aux auteurs. Creative Commons (BY NC)

Description de la ressource pédagogique

Résumé

This video shows how to design the sales force structure of a company. Three main criteria can be taken into consideration: the geographical area or territory, the products, and the customers of the firm. The advantages and limitations as well as the conditions of use of each structure are then described.

"Domaine(s)" et indice(s) Dewey

  • Gestion des ventes (658.81)

Intervenants, édition et diffusion

Édition

Diffusion

Document(s) annexe(s) - Structuring the sales force

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AUTEUR(S)

  • Christophe FOURNIER

ÉDITION

AUNEGE

CERIMES

EN SAVOIR PLUS

  • Identifiant de la fiche
    15044
  • Identifiant OAI-PMH
    oai:canal-u.fr:15044
  • Schéma de la métadonnée
  • Entrepôt d'origine
    Canal-U
  • Publication
    30-06-2014