Ressource pédagogique : Sustainable marketing: Case of India

The presentation is about the need to think differently about business and sustainable development. He will question the importance of quick growth that is so prevalent in western business literature.  In particular, emerging economies need to create alternative pathways for business growth that is ...
cours / présentation - Création : 15-04-2016
Par : Ray SUBHASIS
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Présentation de: Sustainable marketing: Case of India

Informations pratiques sur cette ressource

Langue du document : Anglais
Type : cours / présentation
Niveau : licence, master, formation continue, licence, licence, licence
Durée d'exécution : 23 minutes 41 secondes
Contenu : image en mouvement
Document : video/mp4
Poids : 54.48 Mo
Droits d'auteur : libre de droits, gratuit
Droits réservés à l'éditeur et aux auteurs. Creative Commons (BY NC)

Description de la ressource pédagogique

Résumé

The presentation is about the need to think differently about business and sustainable development. He will question the importance of quick growth that is so prevalent in western business literature.  In particular, emerging economies need to create alternative pathways for business growth that is sustainable, eco-friendly, just and locally relevant. The change has to be led by start in universities and business school.

"Domaine(s)" et indice(s) Dewey

  • Études et analyses des marchés (658.83)

Document(s) annexe(s) - Sustainable marketing: Case of India

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AUTEUR(S)

  • Ray SUBHASIS

EN SAVOIR PLUS

  • Identifiant de la fiche
    24013
  • Identifiant OAI-PMH
    oai:canal-u.fr:24013
  • Schéma de la métadonnée
  • Entrepôt d'origine
    Canal-U